Totes les grans aventures comencen a London. Concretament, a London Heathrow.

Vaig passar dos dies i una nit a la terminal 3 de London Heathrow al juliol de 2006, abans d'agafar un avió per anar a Illinois passar les vacances d'estiu. A la terminal 3 de London Heathrow vaig conèixer a Rick McCallum, productor de la nova trilogia d'Star Wars.

Vam esmorzar a l'Starbucks Coffee de la terminal 4 de London Heathrow mentre esperàvem la sortida del nostre avió cap a Tokyo, a l'abril del 2007.

Vam aterrar a la terminal 1 de London Heathrow quan vam venir per la convenció d'Star Wars Celebration Europe, al juliol del 2007.

Ara estem connectats, en Triki i jo, al Wireless Hotspot de la terminal 3 de London Heathrow, esperant que passin les 4 hores que queden fins que surti el nostre vol a Montréal.

Us penjaria una foto, però en Triki no sembla gaire disposat a fer-me-la. S'ha emprenyat perquè no li he volgut comprar galetes. Si comença així d'antipàtic no sé com acabarem els nostres 7 mesos de convivència.

Comentaris

Anònim ha dit…
Ja saps... si no es porta be, castiga'l!
Nhan ha dit…
weeee!!! Que vas fer la resta d'hores sense connexio?? Se que li vas fer fotos al Trikkie, eh?? (clar com de fons sortien els azafatos.. XDD)
Nhan
Anònim ha dit…
Ja estàs mig congelada?
Anònim ha dit…
Tater, Tokyo no va ser a l'abril de 2007?? Vamos, el temps passa ràpid però jo diria que tant no.... a l'abril de 2006, una servidora estava a Coimbra :)

Besitos!

La mami i jo t'enyorem.... i en Toni i la Inés estan moixos!
indiebcn ha dit…
"Campanya pro-actualització de la pchi JA!"

Com no escriguis aviat explicant com va anar l'aterratge i la 'bienvenue', em planto a Plaça Catalunya per començar a recollir firmes, eh? xD
..:: PchiwaN ::.. ha dit…
estimada germana, tens raó, quin gazapón! ja està corregit n_n

:P

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark