Ja sé que us tinc una mica abandonats. Però és que la meva vida entre setmana no és massa trepidant, i no em dona peu a explicar-vos anècdotes, ni postejar fotos espectaculars. Diguéssim que em limito a anar a la universitat cada dia, assistir a classe dos cops per setmana, i treballar en les pràctiques setmanals que ens encomana el professor Vangheluwe la resta del temps.

Ahir, com a cosa excepcional i per a trencar la rutina, em va venir de gust anar de compres. Com que les rebaixes acaben aquest diumenge, em vaig dir a mi mateixa que havia d'aprofitar els darrers dies de gangues per a ampliar l'armari amb roba d'abric. I bé, el vespre va ser fructífer! :D

El cap de setmana es presenta igual d'avorrit que l a resta de la setmana, perquè tinc una pràctica xungui xungui per entregar dimarts. En canvi en Samuel se'n va a esquiar, i la parella de la Jess ve a casa per a endur-se la Mina d'una vegada! (és molt maca, però ja cansa trobar-me-la cada dia sobre el llit!).

He pensat que tornaré a anar al cine. Per cert, aquí us deixo una foto dels AMC Forum 22 sales, enooooooooooooorme!!!


També us deixo una foto de'n Samuel, del dia que va fer el sopar pels dos: salmó amb herbes i tomàquets al forn, amb patates aromàtiques bullides. Molt bo!


I, finalment, un video insubstancial en el què us ensenyo el laboratori de Modelatge, Simulació i Disseny, on em passo tots els dies.

Comentaris

..:: PchiwaN ::.. ha dit…
PD: Si us sembla que el sopar de'n Samuel té bona pinta, espereu a veure la foto de la truita de patates que vaig fer jo!! Mwahahahahaha!! n_n
Anònim ha dit…
MOLA KANCHO!!
Menllevaré la idea del sofà per suggerir-ho a ASM... clar que espero no haver-m'hi de quedar a dormir.
A veure què tal la truiteta? Què en diuen els companys de pis?

Signat,
ansiós de saber més ***
Unknown ha dit…
IEEEEEEEP!! Me ha encantado tu mini-tour por el lab!
q ilu sentirte tan cerquita a pesar de estar en la otra punta del mundo :p

A ver qué tal va la tortillita :)

Besos,

Susan

PD: yo tb estoy ansiosa por saber más :)
PD2: que sepas que es el primer post que hago en mi vida... :D
Anònim ha dit…
Soy la Meyes, a ver si funciona
Anònim ha dit…
Hola Pchi, mírate este link, te alegrará un poco

LA tía

http://www.aunmas.com/lectores/lector_002.htm
Nhan ha dit…
K paxaaaa!!!

wapa!! Pensa que no és insustancial, ara ja em puc fer a la idea de que realment no fots res i estàs tot el dia al sofa... XDDD

Be, be... Segur que sempre hi ha alguna anècdota... veus? de moment estic esperant a que pengis que collons de pràctiques fas :P

La fideua que? t'animes al final? Si no t'enrecordes, t'envio la recepta :P

Wapaaaa!!! Et trobo a faltar... :'(

Muaks

PD: Vull veure a Tija sobre la gran pantalla!!! XDD
albert rodriguez ha dit…
Una pràctica xunga pel dimarts?
Pero no quedem q estas d caxondeo per pillar un boy canadenc? :P


Quin timo es aquest els findes son per visites i el finde x sexe no?

En fi, en aquestes dates assenyalades... m'autofelicito deixant un missatge al teu contestador jajaja. Jo crec q algú d casa teva haura flipat un pel


Kanxos 25! yeah

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark