Bonsoir! Encara estic en procés d'adaptació i només m'han calgut dos dies per començar a incubar un catarro. Aquesta nit serà crucial, espero no aixecar-me fatal demà, odio estar malalta, sobretot lluny de casa i en territori comanxe.

Encara no ens han posat el maleït wi-fi a casa, i no em queda més remei que robar-li a la veïna (quan es pot). Dilluns vaig començar a assistir al curs COMP 763, Modelling and Simulation Based Design. El primer que he après són les Petri nets i els Statecharts, més endavant estudiarem també els DEVS (Discrete Event Systems). Pel moment us puc dir que no és massa complicat i vaig entenent, quan es compliqui ja veurem. Tinc classe dos dies a la setmana, i ens posen molts deures. Més endavant cada alumne haurà de realitzar un mini-projecte i exposar-lo a classe. A més he començat a treballar amb una eina desenvolupada al meu laboratori (el MSDL, Modelling and Simulation Design Lab) anomenada ATOM3, i a aprendre Python. Tot plegat ho necessito com a base per realitzar el meu PFC, que encara no està definit del tot; quan ho estigui ja us en faré cinc cèntims.

Dilluns va nevar tot el dia i fou increïble. En ser una novetat per a mi, estava fascinada quan caminava cap a la universitat de bon matí; ho vaig trobar preciós, fins i tot divertit... ho vaig gaudir. Dimarts i avui en canvi ha fet un sol radiant, però també ha fet molt més fred, i aquest cap de setmana tindrem mínimes de -20º, què guai!! ¬_¬

Estic en procés d'editar un video on us ensenyo el meu recorregut diari des de casa fins a la universitat. Com que porta bastant de temps, de moment us haureu de conformar amb aquest altre video on us ensenyo com m'abrigo per a sortir de casa. Properament també, un video de la meva habitació i el meu apartament.



PD: Estic utilitzant un editor de video en versió de proves que he trobat per internet, per això posa aquesta marca a la cantonada inferior dreta. És una xufa d'editor, crec que em passaré al Adobe Premiere...

Comentaris

albert rodriguez ha dit…
Graaaaaaaaaaaaaaans els comentaris per anar a camera rapida! Nois direu el k volgueu xo jo d'erasmus piraria a miami xDDDD
Anònim ha dit…
walaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! com mola la càmara ràpid, està super divertit! jeje... això si, si a càmara ràpida ja trigues tant per cordar-te les sabates, no vull ni imaginar el que trigues a temps real :P

Espero els següents impacient!

Besitos tateeeeeeeeeeeeeeeer!

La teva pufa...
Anònim ha dit…
jajajajajajaja Nuna tiene razón, te has estao 3 horas para atarte los cordones de los zapatos a cámara rápida, no me quiero ni imaginar como l oharás en normal! jejeje
el gorro realmente es la bomba, tu abrigo me mola y tus botas tb!

Pero pchi... te veo muy menguada!! ay que no me come esta niñaaaaaa

:****
baya

PD: un beso nunaaaaaaaa (que sino no la veo :P)
Anònim ha dit…
ARRIIIIIBA EL VELCRO!!!!

Me ha encantado mucho tu documental! mmmm ese resfriado me suena... a ver si mis virus han viajado hasta a Montréal, qué intrépidos!

Abraçaaaaada
Anònim ha dit…
"me ha encantado mucho"... no curdinu!

Sandra
Nhan ha dit…
K gran!! M'ha fet molta gracia el detall de la butxaca de l'Ipod XDD juas, abriga't molt que sino et possaràs malaltonaaaa!!!!

Un petonet wapi!!
Anònim ha dit…
Només et manquen uns escalfadors estil Fama! :P

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark