Explorant la guia, part II


Explorant la guia, part II

Torna a ser dissabte, i em torno a penjar la motxilla de l'esquena i la càmera del coll, per a oferir-vos noves impressions de la ciutat de Montréal. Com a nota introductòria, us explico una història de frikisme i gilipollisme, la meva. La setmana passada em va arribar al correu la newsletter de la botiga oficial d'Starwars, i tenien moltes coses en oferta. Entre elles un ninot de vinil de Boba Fett de la casa Medicom del què he estat enamorada des que el van posar a la venda. Així que vaig aprofitar la ganga i el vaig comprar. Me'l van enviar per missatger de FedEx a casa dijous, però com no hi era van deixar el típic paper amb l'avís. Quan vaig trucar per a concertar el següent intent d'entrega, em van suggerir anar jo mateixa a recollir el paquet. Em digué la senyoreta al telèfon que l'oficina més propera a casa meva estava a St-Laurent. Com és el carrer paral·lel a Clark, on jo visc, em va semblar fantàstic i vaig acceptar.


Al dia següent em truquen a casa per a dir-me que el paquet ja està a l'oficina i que ja el puc anar a recollir, i em donen l'adreça. Resultà que l'oficina "més propera a casa meva" no està al carrer St-Laurent, sinó al poble de St-Laurent, a hora i mitja en bus de Montréal. Tot i sentir-me profundament imbècil, aquest matí he sortit de casa a les 12:30 per anar a recollir el meu Boba. En el primer transbord de bus he perdut els guants. Després he arribat al polígon fantasma de St-Laurent on està l'oficina de FedEx, i m'he perdut (amb l'ajuda de les indicacions d'un senyor que devia estar tan perdut com jo). He trobat l'oficina de FedEx després de caminar durant quasi mitja hora pel polígon desert. Ho tinc ben merescut, per friky i gilipolles.

A la tornada he baixat del bus a la petita Itàlia de Montréal.




He caminat des de la petita Itàlia fins a casa, i pel camí he gravat el següent reportatge:


Desgraciadament, portava la bateria de la càmera quasi esgotada, i s'ha acabat just quan m'estava menjant el deliciós bagel de sèsam amb el què volia donar-vos enveja. El camí de tornada a casa ha estat molt agradable, tot i el fred intens que fa avui i que no duia guants. La conya és que he parat a una botiga de roba tiradilla buscant guants i m'he acabat comprant un barret de rus fashion.


Com a contrapunt curiós i excitant a la desgraciada pèrdua dels meus guants, avui m'he topat amb una estrella de Hollywood!! La parada del bus que he agafat està a 20 metres de casa meva, al carrer St-Laurent; mentre esperava el bus s'ha aturat davant meu un taxi, i d'ell ha baixat Maggie Gyllenhaal, la germana del buenorro del Jake Gyllenhaal (l'altre cowboy gay). L'he tingut a dos pams!! He flipat moltíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!!! Ha succeït massa ràpid per a donar-me temps a reaccionar, així que no tinc foto! Però aquí us en deixo una, per a què us situeu. A Maggie Gyllenhaal la veurem properament a la nova pel·lícula de Batman, The dark knight.



El botí de la segona excursió: el Boba Fett super deformat, mortadel·la italiana, gnocchi i un panettone per a compartir amb en Samuel i na Jess, al supermercat Milano, un bagel de sèsam a Fairmount Bagels, i un gorro nou a Redstar Projekt.


I aquesta és una instantània del Google Maps del meu recorregut.


Fe d'errates: no hi ha una hora a peu des de la Petite Italie fins a casa meva, com dic al vídeo. És que no sé calcular distàncies a l'escala del plànol de la meva guia. En realitat no arriba a 45 minuts, sense córrer.

Comentaris

Anònim ha dit…
primeeens!!!

non ti preocupà por los guantes, siendo canadá seguro que los encuentras :P

quedate más tiempo allí arriba pollo,me gustaría que me diera tiempo de ir a verte, y que me lleves a comar a un típico restaurante italiano como la Villa española. En Roma tenemos el toros y tapas, te sientes como en casa, cocineros pakis y tal :P

Mucho frío de narnia veo x alli! Tienes que ir a eskiaaaar!! hazlo x miiii
Nhan ha dit…
eiiii!!

Jo crec k la gent no et mirava per la càmara, sinò perquè no portaves guants!!!!

Buah!! A Alemanya vaig riure molt amb els restaurants "espanyols" XDD, ves un dia i ens dius k te d'espanyol :P

D'aquí poc et coneixeras la ciutat millor que la gent k hi viu :)

Muak
indiebcn ha dit…
ei? però què tal estava el bagel? asquerós, no? ja m'ho semblava a mi...

Crec que aquesta tarda aniré a la FNAC a comprar-me la Lonely Planet de Londres. M'has fet enveja, si.
...
dios, quines ganes tinc de marxar... on sigui!!!
Anònim ha dit…
Sílvia! Com pots veure a Maggie Gyllenhaal pel carrer i no demanar-li un súper autograf ple d'amor pel caçautografs major del regne? però això que és! Snif, snif, snif! T'ho perdono per ser tu, eh ... però el proper cop treu paper, boli i estufa perquè no se li congeli el dit mentre es treu els guants per signar ;)

Mil petonets!

R.

P.D. Per cert de friky res, espectacular el "souvenir" que t'has comprat!
kaxopo ha dit…
tengo la imagen d tu bajando dl autobus, i la cara al ver lo d los guantes. seguro q cuando leas esto ya tendras unos nuevos i mejores!
en amberes la gente por la calle iba con los gorros rusos como el tuyo!

xikilla disfruta i haz videos como este! me encantan! asi sabemos todos q estas benne!
un abrazooooooooo
Anònim ha dit…
quién dijo que ser friki era fácil??

Sandra
Nhan ha dit…
volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes volem mes....
Unknown ha dit…
yo tb opino como ana!!
QUERESMOS...
MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS MÁS --> INF :p
Anònim ha dit…
Nena!

Que estàs sota tres pams de neu i no pots dir res? La indignació va en augment, necessitem més info!

R.

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark