Explorant la guia, part I

Tinc una guia Lonely Planet de Montréal. La meva preuada guia de Montréal fou un regal dels meus estimats amics Aru, Gabi (i Sara), Emili, Javi, JJ... i potser algú més de qui no en tinc constància perquè no va signar la guia. La meva estupenda guia de Montréal està farcida de recomanacions sobre llocs a visitar, activitats a realitzar, botigues on comprar, restaurants on menjar... Fins ara m'havia limitat a marcar creus a la meva guia, i m'havia fet el ferm propòsit d'intentar assolir el màxim de fites possible durant tota la meva estada a Montréal.

Dissabte passat, per fi, vaig abandonar les meves reticències a parlar sola en públic, i vaig sortir de casa càmera en mà, disposada a oferir-vos el següent reportatge:

Explorant la guia, part I




I aquesta és una instantània del Google Maps del meu recorregut.

El botí de la primera excursió: Watchmen d'Alan Moore (que no Alan Lee xD) a 1.000.000 Comix, guía Lonely Planet de Boston i Neverwhere de Neil Gaiman a Indigo, i una indigestió per cortesia de Dunn's.

Comentaris

david ha dit…
joer quanta neuuuuuuuuuuu!!
molt currat el reportatge ;)
albert rodriguez ha dit…
Jo vull veure els esquirols follant al repla!!!!!!!!!
indiebcn ha dit…
doncs a mi l'entrepà aquest que et demanes al restaurant em sembla... inquietant.

I si, MOLTA neu.
Anònim ha dit…
Nena! Fantàstic reportatge, al final sembles en Mikimoto a la recerca de catalans :P

Petonets!

R.
kaxopo ha dit…
jejejej q grandes tus grabaciones! sin duda una lonely planet es una gran ayuda en una ciudad desconocida!
xikilla un abrazo
Anònim ha dit…
Siiiilvia vente yá!!! Qué es eso de pasar tanto frío dioxx, pero si no se ven las aceras con tanta nieve... Bueno cuidando por dónde pisas...

Sandra
Anònim ha dit…
podrías ir haciendo sky de fondo! pero que pasada!!!! el frío con nieve mola, el frío con lluvia de mierda romana es un asco. Aqui ha vuelto el frio aunque... bufff... tu video hace ruido de frio de ski XD

Me ha entrao hambre al ver tu bocata!!

maus maus!!
Unknown ha dit…
Ha caigut el watchmen eh :D

Que vols fer una relectura en versió original??????

ja diras si guanya en VO

Vinga no passis massa fred!

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark