Queden 4 dies, tan sols 4 dies!!

Tinc una barreja de nervis i enyorança... ho sé, encara no he marxat i ja m'enyoro. Però és que sóc una persona que necessita repartir abraçades de tant en tant i, com comprendreu, abans que pugui repartir abraçades pel meu entorn a Montréal necessitaré agafar-li confiança a la gent. O bé em faig membre del moviment de FREE HUGS i em planto enmig d'un parc amb les N-mil capes de roba, a repartir "abraçades gratis" als qui les vulguin.

Avui volia compartir amb els meus seguidors una cosa que he vist fa uns minuts i que m'ha fet molta il·lusió: http://moncs.cs.mcgill.ca/MSDL/10_people.html
Si gireu la rodeta cap abaix fins a on diu "Visitors", hi trobareu el meu nom!! :D


Modelling, simulation and synthesis of modern computer games. Sona de conya, no?? I això que encara no tinc gaire clar en què consistirà el meu PFC...

Comentaris

Unknown ha dit…
Pq quan clico al teu nom surt un error? Encara no hi ets i ja l'estàs liant? :S

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark