Veig que els meus posts no tenen tan d'èxit quan no penjo videos i fotos, és comprensible. En realitat us importa una bleda el què estigui fent pel meu PFC, confesseu-ho! xD

Per primera vegada en tres setmanes d'anar a la universitat cada dia, dilluns va passar quelcom digne de fer-ne una fotografia i dedicar-li un post. En arribar de bon matí (bon = 10:30) a l'edifici McConnell, em trobo davant la porta principal un simpàtic cavall de Troja d'uns 4 metres d'alçada. Tenia la crin i la cua de color morat, i duia un escut pintat al pit on es podia llegir: Queen's University. Meravellada davant aquell fet que no comprenia, vaig admirar-lo durant una estona i després vaig pujar al laboratori tot dient-me que tornaria a baixar abans de dinar per a fer-li una foto. Les males notícies són que als alumnes de McGill el cavall de Troja no els va fer tanta gràcia com a mi i el van tirar a terra i el van destrossar abans que pogués fer-li la foto. Per una vegada que tinc una anècdota per a explicar i no us en puc donar una prova visual! Però us puc explicar que he descobert el motiu pel què hi havia un cavall de Troja enmig del campus de McGill, i aquest és que existeix una ancestral rivalitat entre les universitats de McGill i Queen's, a Kingston (Canada, no Jamaica). En voleu saber més?

Per a augmentar els meus índex d'audiència us explicaré per què m'he aficionat a anar sola al cine a Montréal, i per què és més rentable que anar-hi a Barcelona. Jo en dic "la maniobra Makanas", perquè ja l'havia posat en pràctica abans i va ser idea d'ell, si no recordo malament. Sabeu per a començar que, o bé els cines de Montréal tenen un greu error de seguretat en el seu disseny, o bé els encarregats dels cines de Montréal confien plenament en la honestedat dels seus clients. Sense més embuts: s'entra a les sales dels cines pel mateix lloc per on se'n surt. I no hi ha mai ningú vigilant si les persones entren o surten, i encara que hi hagués algú probablement se la bufaria si la gent entra o surt. Cal que expliqui la resta o ja us ho heu imaginat? Correcte companys, em beneficio d'una oferta 2x1 cada cop que vaig al cine! xD

I ja m'acomiado, però no sense abans iniciar una sèrie al blog:

"Els dubtes existencials de Sandra sobre Montréal"
Aquí va el primer:


Ok, aquest és senzill, segur que ja us imagineu la resposta: els pizzeros reparteixen en cotxe. Però el segon no és tan trivial:


No puc descartar que els avions portin esquís/patins perquè ningú m'ho ha sabut corroborar o desmentir. En canvi sí sé que, per la contínua activitat d'avions aterrant i enlairant-se, la neu no arriba a quallar mai. Quan glaça o neva molt fort, llencen quantitats industrials d'anticongelant a les pistes. Així que no patiu, no crec que els avions rellisquin!

Aquest cap de setmana més! Abraçades companys!

Comentaris

..:: PchiwaN ::.. ha dit…
Sandrita, mándame más dudas existenciales, lo que se te ocurra!! :)
indiebcn ha dit…
jajajajaja que boooo ho dels dubtes existencials.

Especialment la dels pizzeros.

p.d. podries ampliar la secció a la resta de lectors, tipus "Consulta del Doctor Amor PenguinLand Edition"
xDDD
Unknown ha dit…
Que graaaaande es el cine...
Mira que a mi es maniobra me ha costado 3 veranos currando en Cinesa eh! Pero me encanta tenera alumnos tan aventajados xDDDD
albert rodriguez ha dit…
RIVALITAT UNIVERSITARIA: hauriem de fer el mateix amb mm nose... arquitectura? xD

PIZZEROS: en cotxe??? I quin marge comercial es treuen aquesta gent. Aixo em planteja el dubte existencial del que val una pizza i el benefici quan me la porten en bicing...

CINE: moltbe moltbe, ara ja tenen un gitano mes voltant per montreal... quina etnia més globalitzada! :P

(PROXIMA ENTRADA AL BLOG... DETALLS DEL MEU SOPAR BIRTHDAY)
albert rodriguez ha dit…
NOTA: No tinc blog personal, nomes mha demanat mun pare 4 coses x la venda del pis, que ja està oficialment donada la paga i senyal pel nou. :P

Dit això.

DV 1 FEB 2008
LLOC: rest Maitea
QUI? isra, davidf, davidr & maria, gabi & sara, emili, javi, ppkike & jo.

Superbe jalant pinxitos q ens anaven portant a tots + regada de xacolí. En pepekike va arribar mmmm eeem hora i mitja tard ¬¬u que fillde... i mhan regalat una guia d NY d la lonely planet (inDIRECTA).
He descobert q la sara no es menja les ungles mentre en gabi redueix les cokeszeros :P brutal. Fotos->redirect Javi.
Total 15leros. Gabi primera baixa.
Dpz prendre algu per maria cubi, genial. Total pago jo casi tot. He conegut a la Katia amiga de la sara (target). S'ho van passar genial. Nem a Up and down (a l'up). Baixes multiples. Supervivents: ppkike, javi, sara i jo. Ppkike ens paga un taxi. Durada del trajecte = 2minuts. Cost del trajecte = 6€.
Up and down entrades (3) ppekike va a buskar a una xurri... 45 leros,que pago jo tb. Total de 3 a 5:30 estem porai bailoteando i finikitem despedint als q queden i portant (gentleman) a la sara a casa. Fin. :P
Anònim ha dit…
eis!

si busques la ILSC a sta catherine, dues cantonades més enllà (direcció st laurent hi ha un bareto de dues plantes que té billar... em vaig enamorar d'aquell espai...

realment em vaig enamorar de montreal... i dels edificis arcaics de mc guill, sobretot de la biblioteca

si passes pel departament de ciències atmosfèriques i oceanogràfiques, dona records de part meva a aquells que parlin català

salut!
Anònim ha dit…
Tater!!

Què bons els dubtes de la Chiru.....

Ara entenc que, de dues vegades comptades que has anat al cine, haguessis vist totes les pelis que deies que havies vist.... no em quadrava!! Joooo, yo así también quiero!!! Aquí els gitanos són els dels cines, no els que fan el 2x1 com tu! Lladreeeeeeees!!!

Petoooooooooooooons!!

Pufa
..:: PchiwaN ::.. ha dit…
ahí ahí!!! Cinesa lladres! lladres tots! gràcies Tata per recolzar els actes vandàlics de la delinqüent de ta germana n_n
Anònim ha dit…
Aixo no es deliqüencia, es justicia social
R.

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark