El primer sopar amb amics i el "B-Boy battle"

La setmana fantàstica continuà amb:
El primer sopar amb amics i el "B-Boy battle"
Un divendres després d'un col·loqui vaig estar parlant amb Yanwar una bona estona. Yanwar és un company dels curs COMP763, és indonesi, i ambdós compartíem el desig d'anar a menjar carn a una braseria portuguesa. Yanwar em va afegir a Facebook, i de rebot jo em vaig afegir a molts altres companys del curs, gràcies al què he pogut entrar a formar part del seu cercle d'amistats. Aquella setmana Yanwar va convocar un sopar al restaurant portuguès Chez Doval, i m'hi vaig apuntar sense dubtar-ho. Vam anar-hi 6 persones, una colla d'allò més pintoresca: Yanwar l'indonesi, Javier el panameny, Kyle el xinès, Riry la cambotjana-canadenca, Willer el brasiler i jo.

Com a tot bon restaurant portuguès de Montréal, l'especialitat de Chez Doval són les carns i els peixos a la brasa, així que sense dubtar-ho vaig demanar pollastre, sé que és el plat més senzill del món i que no té cap secret, però no havia menjat pollastre a la brasa en dos mesos i me'n moria de ganes! A mig sopar va sortir al menjador un home amb una guitarra, i va ambientar una mica el local. Entre d'altres, va cantar "Me gustas tú" de Manu Chao, i el happy birthday en portuguès, "Parabéns", que em va fer il·lusió de sentir perquè a mi me la va cantar el meu cunyat per telèfon el passat 22 d'octubre :D

Durant el sopar vaig estar coneixent als meus "nous amics", i no vaig parar de fer preguntes tant a Yanwar com a Kyle sobre Indonèsia i la Xina, respectivament, perquè els països asiàtics en general em fascinen. Després de sopar, Kyle ens va proposar d'anar a Sala Rossa (un restaurant-club-centre social espanyol al carrer St-Laurent) a presenciar una "batalla de breakdance" o, com en diuen en anglès, un "B-Boy battle". Va ser GENIAAAAAAL i vaig flipar moltíssim amb la penya, hi havia ballarins (si se'n pot dir així) molt cracks! Fou una nit molt divertida de la què, desgraciadament, no en tinc cap foto... però ei, tinc amics! n_n

Comentaris

Nhan ha dit…
YUpiiiiiiiii!!! Tienes amiwitos!!!! jjajaja
Oyeee, mirate por el Utube lo de las batallas de break-dance, pk hay algunas k son una pasada...^^

Yo kiero ver en directo alguna, k envidia...:P

Muxus... :**
Anònim ha dit…
Aixi m'agrada, fent amics :D

Un petonet!

R.
Anònim ha dit…
hola peichhhh!

Veo que la visita familiar molt bé pese a las dificultades iniciales, vaaaya pena! Oye en esa foto paraceis trillizas jah!

Cuida't noieta

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark