Descans primaveral: una setmana a Barcelona

Estic esgotada: aquesta setmana ha estat extenuant! Pels qui encara no ho sabien, he estat a Barcelona del 19 al 27 d'abril. El temps m'ha passat volant, però he fet tantes coses en 7 dies que em fa la impressió que he estat fora varies setmanes.

Abans de relatar-vos resumidament les meves vacances barcelonines, però, dono les gràcies a familiars i amics per aquesta setmana tan genial, alhora que demano perdó públicament a la resta de familiars i amics als qui voldria haver vist durant la meva curta estada i al final no ha pogut ser; quan llegiu com n'he estat d'ocupada ho entendreu...

Divendres 18
Estem a 20º de temperatura, no us podeu fer una idea del shock que això suposa quan la setmana anterior encara havia trepitjat neu. Agafo un taxi cap a l'aeroport a la 1 de la tarda, tot i que l'avió no surt fins a les 5pm. Facturo 32kg, pels pèls! Viatjo amb Swiss Air, vaig incomodíssima a la columna central de seients i quasi no dormo gens en tot el viatge, però l'avió està molt bé.

Dissabte 19
Arribo a Zurich a les 6 de la matinada, les botigues del Duty Free tot just comencen a obrir. M'estiro en un banc amb vistes a les pistes d'aterratge de l'aeroport i faig una becaineta. A les 9:30 m'enlairo camí de Barcelona en un avió d'Spanair. Em recullen ma mare i ma àvia a El Prat a les 12. Dinem, m'escarxofo al sofà una bona estona, acompanyem a la Núria a una boda i sopem a casa amb en Dalmau i na Maite: pa amb tomàquet, fuet, pernil, etc. i uns gin-tonics.

Diumenge 20
M'aixeco d'hora per culpa del jet lag. Faig el vago tot el matí, toco l'ukulele, venen els avis a dinar a casa, faig més el vago, toco l'ukulele, desmunto l'ordinador de sobretaula, netejo a consciència la caixa i els ventiladors, el dissipador de la CPU, la CPU... ho deixo tot llest per anar a LIFE Informática a l'endemà.

Dilluns 21
A les 10 del matí sóc a LIFE Informática, per primer cop en la meva vida no he de fer cua. Els deixo la capsa i un munt de components i encarrego que em muntin un Core 2 Duo E6550 i una GeForce 8600GTS; la qüestió és que ma germana i ma mare no han parat de queixar-se de ho malament que anava així que em van exigir un upgrade informàtic. Per la tarda pujo a LaSalle (de veritat!), em deixo caure per la cúpula, on té lloc un inesperat i feliç retrobament amb en Pere-Moisés, prenc un cafè al Bopan amb en Sergio, l'Erika, en Gabi, l'Emili, en Javi i l'Albert. Abans de marxar passo per Jaume Hilari per a veure a l'Ana. Arribo a casa a les 21:40.

Dimarts 22
Em llevo tard, toco l'ukulele, vaig a fer la compra, recullo a en JJ al metro i dinem a casa meva. Després de dinar juguem a Lego Star Wars II, anem a passejar pel Born, prenem un cafè i un gelat, passegem pel parc de la Ciutadella i ens acomiadem de nou al metro. Arribo a casa a les 21:30.

Dimecres 23
A les 9:30 del matí sóc a la perruqueria amb ma mare; en sortir esmorzem a la pastisseria Mauri, passegem per Rambla Catalunya tot mirant les parades de llibres i roses de St. Jordi. Anem de compres, dinem pel centre, torno a casa. A les 6pm em trobo a Arc de Triomf amb na Paty, en Joe i en JJ, per a fer una visita a Gigamesh. Passegem fins al centre, arrisquem les nostres vides arribant fins a Planelles-Donat, al Portal de l'Àngel, per a prendre una orxata/llet merengada. Després que en Joe es retiri acabem al pub Bobby's free i veiem el Barça-Manchester. Arribo a casa a les 22.

Dijous 24
Em llevo tard, toco l'ukulele, vaig a dinar a casa dels meus avis. Entretant, formatejo l'ordinador del meu avi i li reinstal·lo Windows. A les 5pm pujo a LaSalle (sí, un altre cop!), parlo amb en Raül, amb en Joan Camps, amb na Tona. D'un cop de moto m'arribo a casa de l'Albert per a sobar la seva gata i dur-li al Triki... fugaçment. Ma mare, ma germana i jo anem a Terrassa a sopar amb els tiets Mur; parlem dels futurs projectes/viatges de tota la família. Arribem a casa a mitjanit.

Divendres 25
Em llevo tard i, sense temps per a tocar l'ukulele, vaig al dentista a que m'arregli un dent que se m'ha escantellat. Després de dinar vaig a LIFE Informática a recollir el nou PC, torno a casa i instal·lo Windows abans d'anar a casa de na Sandra. Ella, l'Albert i jo juguem als Colons de Catan mentre la Nadia mira, alhora que parlem de la vida invernal a Montréal. M'acomiado dels tres a les 10pm, vaig casa, agafo la coctelera i un parell d'ampolles i pujo a tota bufa a casa de l'Emili. Juguem amb l'expansió per a 6 jugadors dels Colons de Catan: Emili, Ana, Gabi, Javi, Alex i jo, acompanyats d'Eristoff i Absolut. Arribo a casa a les 5 de la matinada.

Dissabte 26
Per fi ha arribat el dia de la tan esperada barbacoa cunitenca! Acabo de vestir-me quan, sobre les 9:45, na Paty arriba a casa. Recollim a en Chep a casa seva i tirem milles fins a Cunit. Passades les 11 arribem a l'Intermarché, ens trobem amb en Joe i na Carol, anem al Carrefour i, mentre fem la compra, se'ns uneixen en Marc, na Sílvia i el Xikilin (jijiji). Un cop a la mansió Bordas, parada la taula, encesa la música i, mentre l'amfitrió prepara les brases, s'enceten les primeres birres i les bosses de patates. Cap a les 4pm comencem a dinar, la sobretaula s'allarga com manen aquests esdeveniments: cafès, gelats, licors i molta "nyonya". A les 8 sortim de Cunit i a les 9:25 arribo just a temps pel sopar a casa dels tiets Blanch; una vetllada molt agradable adobada amb infinitat de xorrades. Arribem a casa a mitjanit.

Diumenge 27
Em passo la nit fent-me la maleta, acabant d'instal·lar programes i demés al nou ordinador, i llegint un llibre. A les 3:30 de la matinada em dutxo i em vesteixo; a les 4 sortim ma mare, ma germana i jo a recollir la meva àvia a casa seva, i anem a l'aeroport. Ens acomiadem poc abans d'enlairar-me a les 6:15 en direcció a Munich. Quina mandra tornar a Montréal! Les quasi 4 hores entre aterrar a Munich i agafar l'avió a Montréal les passo caient-me de son, passejant amunt i avall del Duty Free, llegint una revista de cine on parlen extensament de la imminent nova pel·lícula d'Indiana Jones, i escoltant l'iPod. L'avió, de Lufthansa, és el més nou i més pijais en què he estat mai; no només hi ha una pantalla per passatger, a les capçaleres dels seients, sinó que a més són tàctils. Entre cop de cap i cop de cap veig "Enchanted" i "August Rush". Aterrem a Trudeau International a les 2 de la tarda.

Seguim a 20º de temperatura. Al parc del costat de casa, Jeanne Mance, s'han muntat pistes de volleyball platja, i està atapeït de gent prenent el sol en bikini i banyador sobre tovalloles a la gespa. Són les 9pm, crec que me'n vaig de pet al llit!


Comentaris

Anònim ha dit…
Aix maquisima ... quina agenda! jejeje m'hauria agradat veure't en algun moment per fer-te una abraçada però ja se sap que no sempre es fàcil, de tota manera ... me n'alegro que hagis pogut fer tantes coses i que ja tornis a ser a canadà en perfectes condicions :D

Mil petonets! Cuidat i ... que la força t'acompanyi :P

R.
Anònim ha dit…
bah1 Silvia admite que no solo hablamos de la vida invernal de montréal, también cotilleamos de tus compis de piso!!

Un tubbieabraaaaaazo!!!
albert rodriguez ha dit…
bahhh ja sera menys


si t'ho has passat d puta mare! :P

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark