Excursió al Parc La Fontaine: relat d'un diumenge de primavera a Montréal

Hauria de fer un relat detallat de la I-N-C-R-E-Ï-B-L-E nit de dilluns passat, 28 d'abril, però em fa una mica de mandra així que ho deixo per a la propera i, a canvi, us deixo un breu resum del què he fet aquest diumenge...
Excursió al Parc La Fontaine

Francament, no crec que ni tan sols es mereixi dir-ne "excursió", perquè el parc La Fontaine el tinc, com aquell qui diu, al costat de casa. I, en comparació amb els parcs Mont-Royal i Jean Drapeau, el parc La Fontaine és una escopinada. Del petit llac que travessa el parc una meitat estava seca... i l'altra meitat bruta. El què sí hi ha, i a patades, són esquirols... En el transcurs de la gravació del següent reportatge videogràfic m'he vist encerclada per 4 esquirols famèlics i, durant una fracció de segon, he passat por xD


Especial atenció a l'esquirol blanc (tota una raresa!) i a com aquestes punyeteres criatures es mimetitzen amb el seu entorn (a.k.a. troncs dels arbres) com camaleons.



Després de l'excursió més curta de la història (45 minuts) m'he assegut a escriure una carta a la Brûlerie St.Denis (per si de cas surt el típic graciós, aclaració: la carta NO era per a la cafeteria, sinó per a la meva amiga alemanya Mareike), mentre degustava un "espresso marrachino" (cafè espresso amb escuma de llet i, atenció... NUTELLA! :D~). Una hora més tard, de camí a casa, he parat a la botiga La Vieille Europe del carrer Saint-Laurent, que és com "El racó del gourmet" del supermercat de El Corte Inglés, perquè m'ha sorprès trobar-me això a l'aparador:


Segur que endevineu què m'ha passat pel cap quan he vist la paletilla Campofrío... "No sabes las ganas que tengo de llegar a casa y comerme un bocadillo de...". Però encara m'he sorprès més quan he entrat a la botiga a xafardejar i he trobat això:


També haureu endevinat què m'ha passat pel cap en veure el pot de Cola Cao... "Yo soy aquel negrito del África tropical, que cultivando cantaba...". En fi, que he tornat a casa, he agafat la bossa del gimnàs, i he anat al McGill Sports Centre a afegir agulletes a les què ja tenia acumulades dels dos dies anteriors.


En arribar a casa, i amb tot el carinyo del món, he preparat una truita de patates i pa amb tomàquet per a compartir amb els companys de pis... però he sopat sola! La truita de patates m'ha sortit preciosa, i m'ha semblat necessari compartir-ne una fotografia amb vosaltres:


Finalment, i per a continuar amb les antigues costums, aquí us deixo una instantània Google Maps del meu recorregut d'avui:


Comentaris

indiebcn ha dit…
molt maco, això de deixar amb la mel a la boca als teus lectors passant d'explicar la teva I-N-C-R-E-Ï-B-L-E nit del 28, molt maco si...

p.d. els esquirols estan sobrevalorats: són rates amb cua peluda! Així que no t'hi vulguis veure, en un atac d'esquirols furibunds... potser no ho explicaries! xDDD
Nhan ha dit…
M'ha agradat el bixo pelut blanket, jejeje, per cert, enviam per correu la teva adreça de Montreal :)

JA t'explicaré la meva aventura romana XDD
Anònim ha dit…
A veure si veus més bitxets interessants, però que tinguin si fa no fa la teva edat, la teva alçada i menys pel al cos :P
Anònim ha dit…
Walaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Tataaaa, he plorat de riure amb el video dels esquirols de Pchiwan Rodríguez de La Fontaine..... ets una friki però ets tan craca.....

Petooooooooooooons!!
I ja saps, espero un d'aquests intrèpids videos de La Fontaine amb mapaches gordis i afamats :P

Pufa
kaxopo ha dit…
aqui vemos la ardilla rapazzzzzzzzz con sus largas i afiladas zarpas a punto de coger a un indefenso trozo de comida!
xikilla un abrazoooooo
Anònim ha dit…
Gairebé 15 dies esperant crònica de la I-N-C-R-E-Ï-B-L-E nit de dilluns ... això no és legal :P

Petonets,

R.
Anònim ha dit…
akii estoooy más vale tarde que nunca!

Genial tu relato, la ardilla blanca era Merlín el encantador, me falta ver la ardilla gorda que le tira la caña :p

Colacao!!! En Roma no hay!! Que ganas tengo de llegar a casa y comerme un bocadillo de chistorra y un colacaaaaoo frio (aunque no peguen)

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark