COMP 763: Reading presentation

Aquesta setmana he gaudit del meu segon catarro de la temporada que, un altre cop gràcies al miraculós Benylin, se m'ha curat en 48 hores. No m'estranya gens que la tornés a enganxar, amb la tempesta de neu que va caure dissabte passat! De fet, va començar divendres per la nit, quan vaig sortir a fer una cervesa amb Javier el panameny i, molt probablement, aquell fou l'inici del desenvolupament del "trancassu". I no va parar de nevar en tot el cap de setmana; el diumenge va ser especialment catxondo, quan vaig sortir un moment de casa per a comprar medicaments i vaig trobar tot de gent al carrer, desenterrant els seus respectius cotxes de la neu. MOLT HEAVY.

Em vaig recuperar del refredat just a temps de fer la primera presentació del projecte personal del curs COMP 763, el passat dimecres dia 12. Després d'estar-me'l currant durant bastants dies, fent uns diagrames preciosos amb el Visio 2007, li vaig ensenyar el Powerpoint al professor Vangheluwe i em va dir que hauria d'anar molt de pressa, perquè només tenia 15 minuts i havia posat molta teca a les diapositives. Llavors, per por a allargar-me, vaig acabar corrent massa. Bé, la gent no es va queixar pas, així que suposo que no ho devia fer tan malament, tot i que vaig cometre molts errors lingüístics... no puc pensar en anglès i parlar-lo a la mateixa velocitat! xD Pels qui estigueu molt avorrits o encuriosits, aquí podeu fer un cop d'ull a la meva primera presentació (la segona, sobre la part pràctica del projecte, és a l'abril).

Demà arriben ma mare i ma germana de visita, només 5 dies, però els aprofitarem intensivament! Ja tinc planificades les visites ocio-gastronòmico-culturals... Així que pugui tornaré a escriure i us explicaré com ha anat!

Abans d'acomiadar-me... sí, sé que tots l'estàveu esperant, la tercera entrega de:

"Els dubtes existencials de Sandra sobre Montréal"
(Feu click sobre la foto per a ampliar-la i poder llegir millor el dubte). Vaja tela de dubte, m'ha portat de cap!! Estareu d'acord amb mi en què no és gens trivial. Doncs he estat investigant llargament i he descobert que, contra tot pronòstic, a Montréal també es juga a la petanca!! Aquí en diuen petanque, és clar. Òbviament, l'hivern complica una mica les coses... però no passa res; la solució: petanca indoor!!! No us imagineu com pot ser una pista de petanca coberta? Mireu-ne una foto. Ojo el detall de la paret del fons.

Doncs no es queda la cosa aquí; m'he assabentat que la petanca és molt popular també als Estats Units; en aquell país de bojos s'hi celebren tota mena de tornejos, i no exclusivament per a iaios, sinó per a qualsevol que s'hi vulgui apuntar!! Francament, crec que així la petanca perd tot el seu encant... Ja per acabar, flipeu amb aquesta pàgina web. Ah! i feu un cop d'ull a aquesta altra, si esteu interessats en comprar un set de pilotes de petanca indoor xD

En fi, això és to, això és to, això és tot, amics!

PD: ¡Feliz cumpleaños Sandrita! ¡Feliz cumpleaños a ti también, Nadia! :P Besos y abrazos a las dos.

Comentaris

Nhan ha dit…
Gran presentació, quedes fixada amb la resta de presentacions que estic recopilant per inspirar el meu TFC XDD
Anònim ha dit…
Em compraré unes pilotes de petanca indoor, això està clar. Ara que no se si el passadís de casa serà prou llarg com per organitzar un campionat ...
Anònim ha dit…
que bueno la petanca indoor jajajaja y el público de fondo.

felicito a sandra por su gran duda, cuando he empezado a leerlo pensaba que se iba a referir a como los viejos pueden dar de comer a las palomas con el frío que hace, porque el maiz de entierra en la nieve y las palomas tendrían que meter la cabeza dentro pa encontralo. Pero lo de la petanca es mil veces mas bueno :P

besos polloooo
..:: PchiwaN ::.. ha dit…
lo que me recuerda...

Sandra, a por la/s siguiente/s! :D
Anònim ha dit…
Peichhh gracias por resolverme la duda, llevaba días sin pegar ojo... como siguen asaltándome muchas incógnitas ya te las haré saber vía mail!
Aixx que mayor me estoy poniendo...

Una abraçada y saludos a núria y a tu mami ( y que sobretodo te haga una torrtilla eh!)
david ha dit…
porta una maleta sencera de benylin d'aquest, ara q potser t'acostumes tant al fred q vas en màniga curta tot l'any quan tornis.

buff presentar un ppt, en anglès i amb presses... venga baaaah xDD

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark