Au revoire Montréal!

Queden exactament dues hores per a què agafi un taxi a l'aeroport, i exactament cinc hores per a què pugi a l'avió que em durà de tornada a Barcelona. Tot i l'alegria de tornar a casa no puc evitar sentir molta tristor mentre escric el meu darrer post des de Montréal. De cop i volta m'han vingut al cap tots els records dels darrers set mesos, que han passat volant. És el final d'una etapa que ha significat moltes coses per a mi, i he de ser feliç per les oportunitats que he tingut aquí, les experiències que he viscut i les persones excepcionals que he conegut. Sens dubte aquest haurà estat un any immillorable, acabi com acabi.

No em vull enrotllar massa, només fer un petit balanç i reflexió de la meva estada aquí. També he de disculpar-me amb vosaltres, els meus seguidors (que sou indiscutiblement més de tres) per creure que havíeu perdut l'interès per les meves peripècies canadenques. I tinc pendent un extensíssim relat de les meves aventures per Mèxic, però prefereixo deixar-lo per a més endavant. Tan sols us diré que tot ens va sortir perfecte, i que fou un viatge meravellós, un dels més increïbles que he fet en ma vida!! (Sempre amb permís del viatge a Japó). Les fotos, també, pròximament al meu compte de Flickr.

Sembla que fou ahir quan caminava pels carrers de Montréal coberts de neu, de salt en salt, i l'única part visible del meu cos eren els ulls. Sembla que fou ahir el primer cop que vaig caminar el Mont-Royal amunt fins al mirador del Chalet i el Llac dels Castors, pels carrerons de llambordes del Vell Port, badant a les botigues de la rue St-Denis o ensumant el deliciós olor a menjar procedent dels múltiples i diferents restaurants que envaïxen el boulevard St-Laurent, al costat de casa meva. Trobaré a faltar les meves llargues caminades de cada dissabte pel carrer Ste-Catherine, les divertidíssimes converses amb na Jess, la meva companya de pis, i les seves bogeries, els dimarts de cine i els sopars amb els amics, els dinars a la gespa del campus de McGill, el gelat de Rolo, els meus companys de laboratori (especialment a en Reehan), el meu llit de matrimoni!!

Com ara trobo a faltar la familia i els amics a Barcelona! Probablement estigui tan ocupada durant les properes setmanes/mesos que no em quedarà temps per a tenir morrinya de Montréal. Només em queda agraïr-vos la vostra fidelitat i recordar-vos que, tot i que això s'acaba, aquest no és el final del blog, així que seguiu visitant-lo de tant en tant! Encara queden molts viatges per a fer i aventures per a explicar!

En propers posts us relataré el meu emotiu sopar de comiat d'ahir per la nit, i el meu súper-viatge per Mèxic (per capítols!). Fins ben aviat, desitgeu-me un bon vol! :D


Comentaris

Unknown ha dit…
ey Honey Bunny, si que es verdad que has hecho muchisimas cosas en Canada y hay que agradecerte que las hayas compartido, en cierto modo tus lectores las hemos vivido contigo desde aqui. Animo para el cambio de ciclo, pero la verdad que tengo muchas ganas de tenerte por Barcelona.
Hasta pronto!!
indiebcn ha dit…
M'afegeixo al que diu JJ: tots tenim ganes de tenir-te per aquí!
De totes formes, entenc la tristesa que deus estar patint. La sento jo per només un mes fora, que deus viure tu per més de sis mesos...

Ànims, maca, i fins aviat!
kaxopo ha dit…
Uooooooooooooooo eso significa q ya estas por aki!
Espero q hayas disfrutado q es lo q es importante!
un abrazooooooo
nos vemos en breve!

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark