Aquesta ha estat la primera foto que he trobat en cercar Montréal per imatges a Google.


No us sembla preciós? I a més és una bona senyal, la prova de què en algun moment de l'any Montréal es veu així de bonic... espero que cap a l'abril!!

El meu arsenal de roba adequada pel fred creix per moments: la meva tieta em cedirà un abric polar i m'ha regalat uns Long Johns (un conjunt de roba interior tèrmica llarga) i uns mitjons d'esquiar.

Aquesta "nitvella" serà en família i en petit comitè, ma germana, en Serginho i jo, fent una fondue de carn, acompanyats de la meva coctelera, la PS2 amb Singstar i Els Colons de Catan.

Fins l'any que ve!

Comentaris

Nhan ha dit…
Bon any wapisima!!!!

Be...ahir vam anar de festa i ens vam trobar a mitja salle XDD
Bruuutal!!! Be, nit de pachanga merdosa (realment les cançons mes noves eran del 2000 XDD), peroooo!! Realment mho vaig passar molt be XDD

Aixi es veura??? Wowww, kina enveja k em fas, encara k faci fred, jo tambe marxaria... :P

Beeee, ens veiem!!! M'alegro k t'hagi agradat el meu post :D

Un petonet maca!!!

Nhan

Entrades populars d'aquest blog

La visita de ma mare i ma germana, part II

El 4079 de rue Clark